Dnešní datum: 23. 11. 2024   | Hlavní stránka | Seznam rubrik | ČASOPIS CVIKR | Administrace |  


roh  Čtenář
Přezdívka:
Heslo:


Registrace
Proč se registrovat?
Zapomenuté heslo

roh  Kalendář
<<  Listopad  >>
PoÚtStČtSoNe
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Komentáře
ke článku: Ropid - světla metropole, poetika regionu
(ze dne 29.09.2008, článek vložil(a): IKas)

Komentář ze dne: 02.10.2008 17:13:01     Reagovat
Autor: [H.H] - Hana Hofmanová (H.Hof@centrum.cz)
Titulek: možnosti řešení zpoždění autobusových linek PID
Na Kost-netu se objevily již 2ankety týkajícíc se uvedených možností.ankety by byly fajn,pokud by se dostaly do rukou všem občanům města a nejen omezenému počtu uživatelů kostnetu.Také hlasovat zde může pouze uživatel-tedy 1x,byť žije v domácnosti s více lidmi,používajícími tutéž dopravní linku.Proč se anketa prostě nedá lidem do poštovní schránky? Unesla už jiné zbytečnosti a tohle je věc podstatná.Každý nemá doma internet a tak se dozví z černokosteleckého zpravodaje,který vyjde za 2 týdny to,co už měl všdšt dávno.Ředitel ROPIDu před týdnem uvedl,že informovanosti a celému průzkumu zájmu cestujících dáva ještě 3týdny.Až zpravodaj vyjde budou 3 týdny právě pryč.CO S TÍM?

Komentář ze dne: 02.10.2008 17:23:33     Reagovat
Autor: [H.H] - Hana Hofmanová (H.Hof@centrum.cz)
Titulek: možnosti řešení linek PID-můj názor
Nešlo to poslat a pak to omylem odešlo 2x.Omlouvám se.

Můj názor: Se změnou na Háje nesouhlasím,znemená pro spoustu cestujících mnohem delší dobu dojíždění,nepříjemné přestupování a spousty změn vůbec-např změna zaměstnání,školy atp.Bus jímž teď jedeme na depo již ve 4.10 z Kostelce při změně na Háje stačit na včasný příchod do práce nebude.To tedy hodlá ROPID vybavit 1.linky již o půl hodiny dříve?!Jak se bude asi líbit vícečetné nalézaní a vylézání z busu starým lidem o berlích a mámám s kočárky?Kdo chce utahaný mrznout na další zastávce navíc? Se zpožděním přeci počítá i řidič osobního vozu,když ví,že pojede v době dopravní špičky.Pomůže dopravě větší výskyt osobních aut na silnici,který po zmiňované změně již nastane?(Spousta cestujících,v tu chvíli raději sáhne po autě).

Komentář ze dne: 02.10.2008 17:26:33     Reagovat
Autor: [H.H] - Tomáš Bílek (krtek.Tom@centrum.cz)
Titulek: připomínky
Zásadně nesouhlasím se změnou konečné stanice autobusů z Depa Hostivař na Háje.Je to špatný návrh,protože 90% cetujících dojíždí k depu Hostivař a trase A metra,kde si našli práci,aby to měli co nejblíže do zaměstnání.Stále nechápu kdo a proč prosazuje Háje.Stanice Háje je již dnes přetížená,protože se sem stahují liídé z Jižního města.Metro C je také přetížené.Již vloni,chtěl někdo prosazovat Háje.Byla vypsána anketa a lidé Háje odmítli. Tak proč stále někdo prosazuje Háje?Čas se vůbec neušetří,protože by se stejně jezdilo přes ucpanou Uhříněves.Pro 90% lidí by to bylo velmi nevýhodné,museli,by přestupovat v Uhříněvsi na pražské linky,které jsou také plné.Příklad: z kloubového busu vystoupí v Uhř.120 lidí a bude několik min.čekat na krátký bus z více jak 3/4plný.Kam se ti lidé vejdou?Budou čekat na další?Zkrátka je to nesmysl.Á´t si to jdou vyzkoušet lidé,kteří o tom rozhodují od stolu

Komentář ze dne: 02.10.2008 17:28:40     Reagovat
Autor: [H.H] - Tomáš Bílek (krtek.Tom@centrum.cz)
Titulek: dokončení připomínky
a někdy na 3xx llinkách nebyli.
Možné řešení eliminace zpoždění linek:vybudovat vyhražené pruhy pro autobusy,vybudovat obchvat Uhříněvse(ten už měl být dávno,stále se staví,ale silnice zůstávají stejné a více a véce přetížené).
Svou připomínku jsem napsal nejen z pohledu cestujícího,ale také z pohledu strojvedoucího pražského metra,címž chci říci,že o této problematice jsem dostatečně informovaný.
Bílek Tomáš

  
Komentář ze dne: 15.10.2008 15:08:18     Reagovat
Autor: [PaK] - Martin Padevět (Martin.Pa9@centrum.cz)
Titulek: Re: dokončení připomínky
Naprosto souhlasím, pruhy pro autobusy by byly nejlepší asi v úsecích Kutnohorská - Ústřední, pak Na Vrchách - Na Návsi a samozřejmě před Uhříněvsí. Je sice od ROPIDu hezké, že chce minimalizovat zpoždění, bohužel jaksi nechápe, že jsme si zvykli, přizpůsobili se tomu, podél metra A, kolem Skalky, Kutnohorské a Malešic má řada lidí práci nebo školu, a počítáme s tím ( vždyť už za časů ČSAD POLKOST - když nebyl součástí ROPIDU - a ČSAD Kutná Hora ty kolony byly taky a taky se úplně bez problémů chytilo třeba i hodinové zpoždění ). O obchvat Uhříněvsi usiloval už tehdejší starosta ( Uhříněvsi ) někdy v 50. letech, je velká škoda, že to neprošlo.

Komentář ze dne: 02.10.2008 17:37:32     Reagovat
Autor: [olga] - Ing Pavel Kindl (Kindl.Pavel@centrum.cz)
Titulek: možnosti řešení zpoždění autobusových linek PID
Nesouhlasím s odklonem autobusových linek projíždějících Kostelcem n.Č.lesy ke stanici Háje.Důvody popsalo již více cestujících a proto je nebudu opakovat.Jelikož řešení situace zřízením vyhrazených pruhů pro autobusy nebo dokonce zavedením vlakotramvaje je otázkou více či méně vzdálené budoucnosti,současné době řešení neskýtá.Jsem pro ponechání současného stavu,který vyhovuje většině cestujících.Aby se předešlo stížnostem na zpoždění,navrhuji prodloužit jízdní dobu o 5 až 10 minut,(úpředpokládám,že prodloužení jízdní doby se bude týkat nejvíce časově ohrožených úseků)což by ve velké většině případů mělo stačit a cestující by s delší dobou již předem počítali.
Ing Pavel Kindl

Komentář ze dne: 02.10.2008 20:21:43     Reagovat
Autor: [H.CH] - olga dekojova-starostka
Titulek: ROPID
Jareš Martin - VO OPL (ROPID)
jares@ropid.mepnet.cz
ROPID
Rytířská 10
Praha 1
110 00
Tel.: 234 704 511
Fax: 224 229 423
E-mail: ropid@ropid.mepnet.cz

Návrh řešení ROPIDU je vyvěšen i na Veřejné desce na MěU. Celý materiál byl obratem po obdržení zveřejněn na stránkách města. Zároveň byla jmenována Radou města komise a jejím předsedou byl jmenován pan Karel Kratochvíl, který již předtím v celé zaležitosti byl aktivní sa to z titulu, pověření starostkou k jednání s ROPIDEM. Pan Kratochvíl má sjednanou schůzku s pracovníky ROPIDU, kde bude prezentovat odborné názory a výhrady k navrženým změnám. Jinak veškeré výhrady a návrhy obracejte přímo na ROPID. Souhlas se změnami nikdo za obce a náš Kostelec nedal. ROPID při prvním setkání v červenci řekl, "uděláme si průzkum a přijdeme s návrhem". To co je nyní předloženo je tedy návrh první po zpracování průzkumu ROPIDEM. Na prvním setkání byl prezentován nesouhlas většiny zástupců obcí se zavedením změn.

Komentář ze dne: 06.10.2008 21:22:48     Reagovat
Autor: [H.CH] - Hana Cháberová (Hana.Chabera@seznam.cz)
Titulek: Háje-to je v háji!!!
Vážení,ráda bych se vyjádřila k situaci,která se mě bohužel přímo dotýká.Autobusy č. 381 a387 by měli končit svou trasu v Hájích.První,co mi po té zprávě mi proběhlo hlavou,bylo docela příhodné : tak to je v háji.A možná,pokud se mocní neumoudří,tam budeme i vystupovat.Při představě hodiny strávené v autobuse a další hodiny v metru je mi jasné,že takhle se každý den do Prahy nebude dát při zdravém rozumu cestovat.Jsou pochopitelně další varianty.
Vlak - autobusy do Českého Brodu nestihnou pobrat další nápor cestujících - zvláště kolem sedmé hodiny,kdy jezdí děti a studenti do škol.Vlaky jsou plné již teď.Přesedání v Uhříněvsi - nehledě na nepříjemnosti spojené s přesedáním a čekáním na jiný spoj,otázník stále visí nad otázkou,zda se nebudou muset posílit autobusy na Depo Hostivař.
Jsme V Čechách.A momentálně si připadám jako v Kocourkově. Proč nezměnit to co dobře funguje za něco,co rozhodně hodně lidem zkomplikuje život.Důvod to má.Ale to mi se normální smrtelníci asi nedozvíme.Pr

Komentář ze dne: 06.10.2008 21:23:50     Reagovat
Autor: [HHof] - Hana Cháberová (Hana.Chabera@seznam.cz)
Titulek: dokončení připomínky
Protože je to hra Já na bráchu,brácha na mě
s pozdravem

Hana Cháberová


Komentář ze dne: 08.10.2008 17:14:59     Reagovat
Autor: [Trepifajxl] - Hana Hofmanová (H.Hof@centrum.cz)
Titulek: Petiční archy
Petiční archy byly dnes rozneseny na mnoha místech v Kostelci n.Č.lesy.(jednota coop,Sojkovo řeznictví, Tabáky, lékárna u Muzea, samoobsluha u Bukáčků, drogerie Teta, knihkupectví S+P , na zdravotním středisku-2 ordinace, v železářství p.Pokorného , v zelenině U Hošků,na poště..)Petiční místo mohlo být i na Městském úřadě,ale po té ,co byla na nástěnku připíchnuta cedulka o petici,byla záhy opět sundána,aby to nevypadalo,že ji organizuje město.Řidiči autobusů vesměs nesouhlasí,ale petici nepodepíší,zřejmě se bojí o místo.Pan Poledný(POLKOST) je v komisi,která má hlasovat za zájmy cestujících,leč v tomto případě se zdá z reakcí řidičů,že tady jde zřejmě o střet zájmů.Všude jinde však byli všichni vstřícní,téměř nikdo ještě nic nevěděl a tak se dnes konal pro mnohé den plný překvapení."to jako o nás bez nás?"-ptají se."Vždyť si za to platíme a né málo!
Podepisujte do 16.10.2008.

Komentář ze dne: 09.10.2008 00:25:44     Reagovat
Autor: [vkriz] - trepifajxl (pavel.pavek@seznam.cz)
Titulek: Občánci, neretptejte.
Občánci, nereptejte proti vrchnosti. Copak jste jasně nečetli, že byla sestavena ouřední komis? Ta vše vyřeší, vše bude lepší, krásnější a dokonalejší. Autobusy budou jezdit kam se to hodí cestujícím a ne dopravcům, na palubě bude zdarma podávána káva... Takhle nějak by bylo reagováno před komunálními volbami, leč ty jsou ještě daleko. Jde pouze o to zapamatovat si jak je nasloucháno Vašim názorům a jak jsou respektovány.

Komentář ze dne: 12.10.2008 11:58:21     Reagovat
Autor: [admin] - doc.MUDr Vladimír Kříž (kriz-rehab@iol.cz)
Titulek: Nejjistější bude vlak
V současné době (ucpávající se dálnice a jednoproudá silnice Kostelec- Říčany-Uhříněves-Praha -Strašnice ,Vinohrady) vidím za nejjistější, nejrychlejší a nejméně problematickou cestu vlakem. Ten jediný má přednost před ostatní dopravou, ať již autobusem, tak i osobním autem. Nová satelitní obydlí způsobují ucpání všech silničních tahů na Prahu, a chci-li tam dojet těch 35 km včas, musím počítat s 2-hodinovou reservou. (Když to ale náhodou projedu bez zácep za 30 min., tak tam tvrdnu po takto ušetřený čas.)Nově jsou někdy zácpy už od Kostelce. Navrhuji tedy uvažovat o spojení autobus-vlak. (Škoda, že naši předchůdci zavrhli vlak přes Kostelec. Českobroďáci jsou za půl hodiny vlakem v centru Prahy a navíc nemají problémy s parkováním.)Asi by bylo vhodné zjistit,kam je nejbliže na vlak (kudy jezdí vlaky častěji - na Kolín či na Benešov) a na toto místo nasměrovat autobusy a udělat tam záchytné parkoviště.
To je můj názor,resp. nápad, jistě tuto variantu už někteří používají. Prosím tedy

Komentář ze dne: 13.10.2008 12:27:54     Reagovat
Autor: [admin] - Aleš Bitter
Titulek: na Háje ne
Také jsem proti přesunutí linek na Háje. Důvody již tu byly vesměs řečeny: lidé mají zaměstnání/školy s ohledem na dojezd k Depu, přetíženost trasy C, autobusy se Uhříněvsi stejně nevyhnou.
Vlaky směr Český Brod i Říčany jezdí obvykle dvakrát za hodinu. Nevím, jestli by bylo možné snížit intervaly těchto linek s ohledem na kapacitu tratí.

Komentář ze dne: 13.10.2008 12:35:20     Reagovat
Autor: [Trepifajxl] - Aleš Bitter
Titulek: anketa
Pro zajímavost jsem zde vytvořil anketu, pro kterou variantu z návrhu ROPIDu se přikláníte nejvíce.

Komentář ze dne: 14.10.2008 00:11:14     Reagovat
Autor: [admin] - trepifajxl (pavel.pavek@seznam.cz)
Titulek: Asi vlakem
Rychlotramvaj je sice lákavá představa, ale její výstavba je běh na dlouhou trať. Mám dojem, že ideální by bylo napojení na vlak. S ohledem na jeho kapacitu by půlhodinový interval z Brodu mohl být dostačující a přímé spojení s nádražím v Říčanech by elimonovalo potíže s přeplněnou Uhřiněvsí. Každopádně by pro lidi, kteří mají práci v Malešicích měl i nadále jezdit autobus i tam, třeba i s ohledem na začátky pracovní doby větších podniků.

Komentář ze dne: 14.10.2008 19:36:29     Reagovat
Autor: [Revoluce] - Aleš Bitter
Titulek: vlak
Jako víceméně okamžité řešení by bylo asi nejlepší napojení na vlak. Co se týče vlaků z Brodu, já jezdím vlakem v 6:46 směr Praha a je to tak akorát, že si všichni lidé v Brodě sednou (tento spoj jede až z Pardubic). V případě posílení linek do Brodu by lidé museli ve vlaku stát (tedy v případě tohoto spoje, s jinými spoji zatím nemám zkušenosti). Co se týče Říčan, tam je nevýhoda ve velké vzdálenosti nádraží od zastávek 381, přímo u nádraží asi vhodný prostor na výstavbu autobusového terminálu není.
Jaká by mohla být jiná místa napojení na vlaky? Máte někdo nějaké nápady?

Komentář ze dne: 14.10.2008 21:34:34     Reagovat
Autor: [Revoluce] - revoluce
Titulek: Mno...
No, bohuzel je v soucasnosti situace takova, ze se asi nepujde zavdecit vsem (nepocitam-li krasne, byt asi ponekud utopicke napady jako vlakotramvaj apod.). Podle me nejrozumnejsi reseni - autobusovy terminal v Ricanech - se, pokud vim, uz pomerne konkretne planoval, ovsem tam se setkal s odporem mistnich sdruzeni Klidne mesto a asi i o. s. Fialka, ktere posledni dobou zurive brani jakekoliv vystavbe, jez by mela za nasledek zhorseni kvality bydleni a snizeni ceny pozemku (coz se asi skutecne muze stat, pokud vam za plotem vyroste prestupni terminal pro siroke okoli). Brod se jevi z tohoto hlediska jako schudnejsi varianta - ale pokud by to znamenalo napr. zruseni vyraznejsiho mnozstvi spoju smer Ricany a Uhrineves, tak bych to videl na petici cislo 2 :) Odklon na Haje - no, tato varianta je asi pomerne kratkozraka, problem resi jen velmi castecne a zejmena cesta zpet na kruhac u budovy Vltava-Labe-Press byva nekdy v odpoledni spicce taky ucpana. Na druhou stranu si myslim, ze je zbyte

  
Komentář ze dne: 14.10.2008 21:35:23     Reagovat
Autor: [H.H.] - revoluce
Titulek: Re: Mno...
... to sem se rozepsal zase :)

Na druhou stranu si myslim, ze je zbytecne demonizovana - spousta lidi jezdi do centra, takze se jich to netkne, kdo potrebuje na zacatek trasy A, tak se z Uhrinevse na Hostivar vcelku v pohode dostane. Ve vysledku tato varianta muze nekomu asi par minut usetrit, je vsak jasne, ze kazda zmena tohoto charakteru je spojena s velkymi emocemi a humbukem, a tak porad nevim, jestli to stoji za to...

Komentář ze dne: 14.10.2008 22:38:36     Reagovat
Autor: [martin] - Hana Hofmanová (H.Hof@centrum.cz)
Titulek: Anketě něco chybí
Kvituji další anketu,škoda jen ,že se s nimi roztrhl pytel,až když je téměř pozdě a tam,kde k nim má přístup tak málo lidí-tohle mělo být před víc jak dvěma měsíci a ve schránkách všech.Anketa je to zajímavá,ale chybí jí jeden bod :ZANECHAT STÁVAJÍCÍ STAV.Všichni víme,že Brod se použít nedá-nástupiště více než jen odpudivé,Říčany neprošly,vlakotramvaj je řešení v horizontu příštích 100 let,na pruhy nejsou peníze.Celá otázka,kterou máme zodpovědět má jednoduché řešení.Odjakživa jsme jezdili na Ametro,hledali si v jeho okolí práci,školy atd,aby nemuseli příliš přestupovat.Nebudu se opakovat.Kdo jezdil jinam,začal tam jezdit s tím,že mu to přes tento směr nevadí i s přestupy.ostatním a těch je většina se další přestupy a zdržení jaké přestupováním získají v celkovém čase dojezdu do zaměstnání nelíbí a nehodí.Jedu-li prvním busem a jsem v práci na 6-tak tak.Už vidím jak mi vybavují bus ve 3.30 ráno!
Já jsem pro Depo Hostivař.A doplňte nám prosím o něj anketu.

Komentář ze dne: 15.10.2008 22:55:35     Reagovat
Autor: [Hana] - Petiční výbor (peticezahostivar@centrum.cz)
Titulek:
PETICE bude zítra sečtena a předložena,nicméně bude pokračovat dál.Máme již přes 500 hlasů proti změně.Kdo můžete rozšířit petici do dalších obcí,nebo se k nám chcete aktivně přidat napište nám na e-mail : peticezahostivar@centrum .cz

Komentář ze dne: 22.10.2008 11:16:18     Reagovat
Autor: [Hana] - Petiční výbor (peticezahostivar@centrum.cz)
Titulek:
Zastupitelstvo bylo informováno o petici.Paní starostka nám sdělila,že město,také se změnou konečné busů nesouhlasí.Toto rozhodnutí města podpoří i děkan ČZU v Praze,kvůli studentům VŠ dojíždějícím do místního zámku.Petice zatím stále ještě pokračuje a byla zaslána i do sousedních obcí starostům.Kdo má zájem získat čistý podpisový arch a nabídnout jej k podpisu někomu,kdo se k němu nedostane,ale chtěl by svůj nesouhlas také vyjádřit,napište nám na e-mail peticezahostivar@centrum.cz
Nyní již máme kolem 800 hlasů.Za petiční výbor
H.Hofmanová,T.Bílek,Ing Kindl P.

Komentář ze dne: 24.10.2008 19:29:06     Reagovat
Autor: [Aladinn] - AKoh
Titulek: Kutnohorská
No nevím, ale až se spustí semafory na nové odbočce z ulice Kutnohorská v Dolních Měcholupech, bude cesta tudy ještě mnohem horší než doposud... Pokud by se trasa autobusů vedla přes Kolovraty (kde je navíc možnost přestoupit na vlak), do Uhříněvse a odtud na Háje, byla by cesta do metropole mnohem rychlejší. Navíc na trase přes Petrovice se netvoří žádné kolony (a když tak zcela vyjímečně, v opačném směru - do Uhříněvse - pouze na kruháku u Vltava-Labe-Pressu), ani zde neprobíhá nová výstavba (= více obyvatel = více aut = hustší provoz). Nemyslím si, že by stanice Háje byla nějak zvlášť přetížená, jezdím tudy denně a vzhledem k tomu, že ráno zde jezdí soupravy metra v intervalu cca 90 sekund, tak je vytížená jako jakákoliv jiná konečná. Autobusy by se tak vyhnuly zácpám na Průmyslové, brzo také na Kutnohorské a u Uhříněveského hřbitova. Navíc ze stanice Chodov na lince C je přímý vstup do Centra Chodov - ideální pro rychlý nákup při cestě z práce. Pásmový provoz, neboli zajíždění jen

  
Komentář ze dne: 30.10.2008 15:09:28     Reagovat
Autor: [Aladinn] - Martin Padevět
Titulek: Re: Kutnohorská
K těm Kolovratům - to je určitě dobrá myšlenka, ale vyhrazené pásy pro autobusy jsou lepší - od Uhříněveského Hřbitova ke kruháku - protože skrz Kolovraty, pokud jste tam někdy jel, tak víte, harmonika nemá šanci projet, nemluvě o autobusu stejné délky, který není harmonikou (nevím, jak se jmenuje, ale fotka je zde: http://www.csadpolkost.cz/fotogalerie.php?nazev=au tobus&poradi=4&celkem=8 ) - tyhle autobusy v křivolakých úzkých uličkách Kolovrat nemají šanci projet. Jendou jsem tam jel karasou - řidič to vzal zkratkou, jak byly v květnu ty kolony a i karosa měla na některých místech docela co dělat, aby se vešla.
Sice neprobíhá nová výstavba u Petrovic a dál směrem na Háje, ale v Uhříněvsi, Kolovratech a okolí ano - a to je podstatné, protože tito lidé budou jezdit na metro a pokud by situace skutečně byla tak radikálně rozdílná - a to podle pokusů není, tak by všichni tito nově přistěhovaní lidé jezdili na Háje; čili nula od nuly pojde. ;-)

    
Komentář ze dne: 30.10.2008 22:28:03     Reagovat
Autor: [Hana] - AKoh
Titulek: Re: Re: Kutnohorská
Ten autobus bude zřejmě Karosa Ares 15m. Kolony u Uhříněveského hřbitova se dají objet i z druhé strany, ale tam je zákaz vjezdu vozidel nad 6t (ačkoliv někteří řidiči tudy zácpy přesto objíždějí za což jim děkuji, i když riskují pokutu). Vyhrazené pruhy pro autobusy by ovšem bylo potřeba zbudovat i ze strany od Prahy, neboť zde se odpoledne tvoří také pěkné "štrůdly". Vzhledem k nákladnosti a obtížnosti zbudování však variantu "vyhrazené pruhy" pokládám předem za mrtvou.

      
Komentář ze dne: 30.10.2008 22:31:55     Reagovat
Autor: [Trepifajxl] - AKoh
Titulek: Re: Re: Re: Kutnohorská
Proč se mi zobrazilo místo mé přezdívky jméno Hana, to je mi teda záhadou...

      
Komentář ze dne: 04.11.2008 21:07:00     Reagovat
Autor: [karelli] - Martin Padevět
Titulek: Re: Re: Re: Kutnohorská
Ano, to asi bude on.:-) Přesně tak, naštěstí to řidiči objíždějí druhou stranou, jak někteří po ránu, tak třeba také v neděli odpoledne, naštěstí. Ty vyhrazené pruhy by pomohly asi na víc místech, problém je, že tam, kde by byly potřeba nejvíc ( průjezd Uhříněvsí ) se zbudovat ani nedají. Ale snad se postaví, Říčany už taky začínají být skoro denně ve špičce neprůjezdné, když vezmu v úvahu další masivní výstavbu v okolí Mukařova, Tehovce a Louňovic a pak v Kolovratech a Uhříněvsi - o Říčanech moc přehled nemám - tak by to pomáhalo v budoucnu čím dál víc ( když vezmu v úvahu, že dálniční obchvat Prahy v našem směru se taky plánuje v daleké budoucnosti ).

Komentář ze dne: 24.10.2008 19:35:52     Reagovat
Autor: [Aladinn] - AKoh
Titulek: Kutnohorská - pokračování
každé druhé soupravy metra do stanice Depo Hostivař (také známa jako De..lní Hala) a vůbec celá tato stanice je jeden velký nesmysl. Je hezké, že více jak 800 lidí v zápalu boje o pohodlí bez přestupů podepíše petici pro zachování současného stavu, ale neuvažují do budoucna ... Ale každého věc. Jen ať se pak ti horeční podepisující nediví, že při cestě na DH kysnou 2 hodiny v zácpách v Uhříněvsi, na Průmyslové a brzo také na Kutnohorské, o opačném směru nemluvě.

  
Komentář ze dne: 25.10.2008 18:42:30     Reagovat
Autor: [Aladinn] - anti alladin
Titulek: Re: Kutnohorská - pokračování
Je vidět,že o tom cestování moc nevíte. Váš příspěvek-jeho kopie na diskusi naší obce ,dostal celkem trefnou odpověď.Je vidět,že více než tisícovku lidí máte za hlupáky,zřejmě jste kdesi v té De..lní Hale snědl šalamounovo .....

    
Komentář ze dne: 26.10.2008 23:59:49     Reagovat
Autor: [Trepifajxl] - trepifajxl
Titulek: Re: Re: Kutnohorská - pokračování
To jsem se načekal. Konečně příspěvek který má úroveň... Jen si někdo dovolí být jiného názoru a hned se živí lejny. Velice podnětné a konstruktivní.

      
Komentář ze dne: 27.10.2008 21:31:08     Reagovat
Autor: [karelli] - AKoh
Titulek: Re: Re: Re: Kutnohorská - pokračování
Nemohu než souhlasit.

    
Komentář ze dne: 27.10.2008 21:29:47     Reagovat
Autor: [martin] - AKoh
Titulek: Re: Re: Kutnohorská - pokračování
O tom cestování toho vím celkem dost, vzhledem k tomu, že denně do Prahy PIDkou dojíždím. Rozhodně nemám podepisující za hlupáky. Je možné, že jsem snědl to co popisujete, ale alespoň jsem dal konkrétní návrh řešení a vyjádřil svůj osobní názor. Víte, ono je hodně jednoduché na něco nadávat nebo se na někoho obořit, že má jiný názor, ale přijít s nějakým řešením, to už tak jednoduché není.

Komentář ze dne: 27.10.2008 09:32:01     Reagovat
Autor: [Aladinn] - Karel Libušák (karelli@centrum.cz)
Titulek: Pohled zvenku
Při hledání něčeho úplně jiného jsem narazil na velmi ostré výpady proti dopravě Kostelec-Praha. Já bydlím v Praze a pracuji v Praze. Proč se nezařídíte stejně? Nechci, abyste se stěhovali do Prahy. Když už v Kostelci bydlíte (nebo jste se tam přestěhovali z Prahy?) tak si tam zústante. Najděte si tam práci, začněte podnikat. Prostě něco pro sebe a pro Kostelec udělejte. Když všichni ti křiklouni zůstanou, kde jsou, autobusy se uvolní pro ty, kteří jet opravdu potřebují. Třeba do školy. Stavba obchvatu Uhříněvsi, dalších pruhů silnic, zabírání pozemků pro vlakotramvaj, to všechno je zbytečné, ničí to krajinu. Místo jalového žvanění něco udělejte. KARELLI

  
Komentář ze dne: 29.10.2008 23:56:01     Reagovat
Autor: [Aladinn] - trepifajxl
Titulek: Re: Pohled zvenku
Tak nám, hloupým buranům, promluvil do duší mudrý člověk z metropole. Jeví se mi jako živé vysvětlení "oblíbenosti" pražáků na venkově. Možná, když se ho doprava mezi Kostelcem a Prahou netýká, by si mohl odpustit vskutku chytré rady a starat se spíše o problémy hlavního města. Třeba by se mu i ulevilo... Jen nevím, proč má starosti o krajinu, když mu metropole stačí k životu i štěstí. Podle vlastních slov si tam přece může také zůstat.

    
Komentář ze dne: 30.10.2008 07:33:01     Reagovat
Autor: [Aladinn] - Karel Libušák
Titulek: Re: Re: Pohled zvenku
K Vám "hloupým buranům", jak se sám označujete jsem nemluvil. Takhle jste se ohodnotil sám a sám sebe asi znáte nejlépe. Já bych o Vás takhle nikde na veřejnosti nemluvil. Jinak o problémy hlavního města se samozřejmě starám. Nechci, aby ulice, parkoviště, veřejnou dopravu a další věci placené z mých daní využívali lidé, kteří tu daně neplatí. Chci, aby v metropoli bylo co nejméně lidí, kteří ji jen využívají, ale nepříspívají. To je snadnormální.

      
Komentář ze dne: 31.10.2008 16:37:07     Reagovat
Autor: [Revoluce] - revoluce
Titulek: Re: Re: Re: Pohled zvenku
Je zvlastni, ze posledni dobou se s takovymi nazory zacinam setkavat podezrele casto. Tady ale uz nevim, jestli je tento prispevek skutecne mysleny vazne - pokud totiz nejaky takovy problem existuje, tak je presne opacny! Jsou jim rezidenti Prahy a jinych velkych mest bydlici na venkove (rekneme nam blizke Ricany u Prahy, v budoucnu mozna i Kostelec). Ti prave vyuzivaji svou lokalitu (obcemi tezce udrzovane skoly, dopr. obsluznost, knihovny, kulturaky) a nic na danich nedavaji (odvadeji se podle trvaleho bydliste). Naopak, pokud nekdo jezdi pracovat do Prahy, tak pracuje pro firmu v Praze a mestu tak prinasi prosperitu. Pokud do Prahy jezdi nekdo nakupovat, tak tam nechava penize a prinasi mestu zisk. Ukazte mi, jaci lide jezdi Prahu jen vyuzivat a nic neprinaseji? Vase uvaha, tak jak jste ji predestrel, je naprosto zcestna, a neverim, ze jste se nad ni hloubeji zamyslel.

      
Komentář ze dne: 31.10.2008 22:23:11     Reagovat
Autor: [Trepifajxl] - trepifajxl
Titulek: Re: Re: Re: Pohled zvenku
Psal jsem v množném čísle a zatím si nevykám. Podle Vaší logiky když přijedete do Kostelce, třeba na návštěvu, a zaparkujete na náměstí i mimo ně využíváte naše daně. Že se nestydíte. Třeba bychom také chtěli aby u nás bylo co nejméně lidí kteří město jen využívají. ale nepřispívají. Mimochodem, Vy asi nebudete veliký příznivec cestovního ruchu. Budete se asi divit, ale jsou země kde z něho prakticky žijí.

        
Komentář ze dne: 03.11.2008 13:57:19     Reagovat
Autor: [admin] - Karel Libušák
Titulek: Re: Re: Re: Re: Pohled zvenku
I když mne turistický ruch neživí, docela mu fandím. Udivuje mne, že o něm víte i Vy v Kostelci. Proč se tedy také nepokusíte něco si turistickým ruchem vydělat? Samozřejmě by to chtělo trochu víc než označkovat cesty pro pěší turisty. Třeba nějakou pamětihodnost. Okolní obce mají třeba nejšpinavější koupaliště ve Středočeském kraji (Vyžlovka) nebo vilu, kde se zastřelil skladatel Svoboda (Jevany), případně restituovanou a proto zavřenou středověkou tvrz (Tuchoraz). Vy ale máte zříceninu tuberkulozní léčebny, svého času sovětskou vojenskou nemocnici. S tím už by se dalo podnikat! A všichni, kdo by se toho podnikání zúčastnili, by mohli svými daněmi přispívat k blahobytu Kostelce, nepřecpávali by autobusy do Prahy. Jenom nakupovat by v Kostelci nemohli, opravdu není kde. Na tohle téma jsem slyšel jen zaručeně nepravdivé historky, jak hokynáři z Kostelce zmařili stavbu supermarketu nejen v Kostelci, ale i v sousedních Kozojedech. Jak jsem si přečetl na oficiálních stránkách Kostelce, ta

          
Komentář ze dne: 03.11.2008 18:38:31     Reagovat
Autor: [karelli] - trepifajxl
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pohled zvenku
Postavíme novou pamětihodnost; dobrá myšlenka. Vily, kde se kdokoliv zastřelil jako poutní místa navštěvují pouze úchylové a soukromý majetek - tvrz - je nedotknutelný. Co se sanatorkou budete muset poradit radnici. Již několik zastupitelstev se snaží o řešení, není to tak jednoduché jak si možná představujete. Hypermarket se právě dokončuje. Takže buď máte velmi špatné informace, nebo mluvíte o městě která jste viděl před pěti roky.

            
Komentář ze dne: 04.11.2008 08:59:27     Reagovat
Autor: [Trepifajxl] - Karel Libušák
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohled zvenku
Zrovna předloni jsem se chtěl Kostelcem projet, ale cesta na náměstí připomínala tankodrom, tak jsem to vzdal. Jinak info mám jenom z internetu. Omlouvám se, že jsem zapomněl GOTTLAND, skvělý příklad, jak vyrobit pamětihodnost z ničeho. Stále ale platí to, co jsem tu psal někde na začátku. Kdybyste se snažili podnikat a nakupovat u sebe doma, podpořili byste i daněmi svůj Kostelec a ubylo by nacpaných autobusů. Jenže ono je snazší vykřikovat: Státe, postav silnici! Kraji, dej nové autobusy! Stejně to nebude fungovat. V bohatých USA mají šestiproudé dálnice a na nich stojí v zácpách ti, co bydlí v těch amerických "Kostelcích" a pracovat jezdí do vzálených metropolí.

              
Komentář ze dne: 04.11.2008 10:31:39     Reagovat
Autor: [karelli] - revoluce
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohled zvenku
Pane Libusaku, nerad to rikam, ale stale zde predvadite demagogii nejhrubsiho zrna. Sednete si nekde pekne ke krbu a dovedte si svou logiku do dusledku, treba si toho vsimnete.

              
Komentář ze dne: 04.11.2008 17:42:25     Reagovat
Autor: [Revoluce] - trepifajxl
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pohled zvenku
Když už budete sedět u krbu, půjčte si někde mapu a zahleďte se do ní. Zjistíte mnoho zajímavého, třeba to, že GOTTLAND je v Jevanech nikoli v Kostelci. Vaše projevy jsou vskutku podnětné a síla argumentů vyčerpávající, z obého je vidět internetový zdroj. Mimochodem; jste přesvědčen, že všichni Pražáci pracují a nakupují v Praze? Žádný Pražák nikam nedojíždí a nepřetěžuje zbytečně autobusy? Mrkněte se na web, tam vše jistě zjistíte.

Komentář ze dne: 30.10.2008 22:35:49     Reagovat
Autor: [Trepifajxl] - Aladinn
Titulek: Admine je tu brajgl
Admine, nějak se Vám tu přehazují jména uživatelů u jednotlivých příspěvků !!!

  
Komentář ze dne: 31.10.2008 22:24:13     Reagovat
Autor: [martin] - Aleš Bitter
Titulek: Re: Admine je tu brajgl
Koukám na to, že je to tu nějaké rozházené. Nějaká chyba v redakčním systému, zkusím vykoumat, co je špatně.

roh  Redakce
Občanské sdružení ASANACE

Palackého 1026
Kostelec n. Č. l.
281 63
redakce@cvikr.info
http://www.cvikr.info

roh  Nové komentáře
Od: petiční výbor,
v článku: Prohlášení Petice za Hostivař ke zkušebnímu provozu do Hájů:

Čtěte prohlášení,doplněnou sekci download a neváhejte napsat své stížnosti na uvedené ins . . .
zobrazit všechny komentáře k tomuto článku

Od: petiční výbor,
v článku: ROPID - souhrn dokumentů !DOPLNĚNO!:

Najděte si rozhovor Martina Jareše z ROPIDU na http://www.ricansko.info/cs/clanky/autobusy-obce-b . . .
zobrazit všechny komentáře k tomuto článku

Od: Trepifajxl,
v článku: ROPID - souhrn dokumentů !DOPLNĚNO!:

Na tak rozsáhlou oblast podpisů zase tolik není. Vezměme je procentuelně v poměru k počtu ob . . .
zobrazit všechny komentáře k tomuto článku


roh  Anketa
Jak dlouhou trasu byste chtěli jet při Podzimním kosteleckém kolvětrání?

  do 15 km
0 (0 hl.)
  20-30 km
0 (0 hl.)
  aspoň 50 km
1 (1 hl.)


Celkem hlasovalo: 1




Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
webmaster: redakce@cvikr.info